Tuesday, May 14, 2013

Boller

Ik heb jullie beloofd te melden wanneer ik mijn eerste uitbetaling via Likebux zou krijgen. Et voilà.
Je kunt het op de site terug zien, er staat:

Heb even verder gerekend...Ik doe nu drie weken mee. In totaal heb ik nu €5,66 verdiend (er staat nu dus alweer wat op én er is een kwartje af gehaald voor transactiekosten aan de bank). Gedeeld door drie weken maakt €1,89 per week. Nee, absoluut geen vetpot. Maar ik hoef er ook echt geen fluit voor te doen. En dat voor een kleine honderd euro op jaarbasis. Dat is een stuk meer dan je krijgt bij sites als Moneymiljonair...

Over tot de orde van de dag.

En die gaat over partner worden van Bol.com. Klinkt groots en groot maar het valt wel mee.
Het betekent dat je, als je een site hebt (blog/forum/anderszins), reclame kunt maken voor bijvoorbeeld de boeken die jij leuk vindt en daarmee Bol.com helpt ze te verkopen. En jij krijgt dan een klein percentage van wat iemand koopt via Bol. Je hoeft je daarbij niet te beperken tot boeken overigens, Bol.com verkoopt de wereld tegenwoordig.

Hier een voorbeeld van een boek dat ik jou van harte kan aanraden:

Think & Grow Rich
Napoleon Hill

Het idee is nu dus dat als je op de link klikt onder het plaatje, dat je op de site van Bol.com komt. Als je daar iets koopt, dan krijg ik een heel klein percentage daarvan.

Wil je je ook aanmelden voor het partnerprogramma, dan kan dat hier:
Partnerprogramma van Bol

Even voor de duidelijkheid, je moet dus wel een eigen site hebben, of je moet links mogen plaatsen.

2 comments:

  1. Stylish Designer Ladies Garment Collection
    Plz Visit : - Ladies Suit Supplier In Surat

    ReplyDelete
  2. I always replied to this blog post and its been a long time since I came into knowledge of this blog. One of my friend’s suggestion worked for me and I am still regular to read every post of this blog.linkedin training amsterdam

    ReplyDelete