Monday, May 20, 2013

Oenig maar het werkt, en jij ook daarmee.

Vandaag een heel korte. Het mag dan het feest van de uitstorting van de heilige geest zijn (voor wie me niet verstaat, het is vandaag tweede pinksterdag, zoek maar even op wat dat betekent behalve een dag vrij voor mensen die voor een baas werken), ik voel de inspiratie niet echt dalen...

Ik schreef eerder over Fiverr.com en dat bracht me in gedachten terug naar een cursus die ik een tijd geleden deed. Een opdracht die we (cursisten) daarbij kregen was: 'Je hebt een uur als groepje om 5 euro te verdienen. Punt.'

Bij mijn weten was het iedereen gelukt. Geen idee meer wat de rest had gedaan maar mijn groepje was naar de Action (I ♥ Action) getogen om een rol doekjes en een fles glazenwasspul te kopen. Daarmee zijn we naar een parkeergarage gegaan alwaar we automobilisten aanboden om voor één euro hun voorruit te wassen.... Het is maar een ideetje.

Geen passief inkomen maar als je snel even een paar eurootjes op een dag wilt verdienen. Verzin zoiets oenigs...

No comments:

Post a Comment