Tuesday, June 11, 2013

Tweedehands 2: Geld verdienen met YouTube

Vandaag weer een tweedehands exemplaar... Ik kwam deze video tegen van een jongeman die heel duidelijk en simpel een eenvoudige manier uitlegt om geld te verdienen via YouTube. Ik vind hem te 'spot-on' om hem jullie te onthouden of om in eigen woorden hetzelfde te willen zeggen (al zal ik dat stiekem toch een beetje doen na de video, maar kijk meer eerst).


Goed het gaat dus om affiliatemarketing, waar ik het ook al eerder over heb gehad en waar het internet vol van is. Geld verdienen door andermans producten te promoten.
Toch vind ik deze video anders dan andere filmpjes hierover omdat deze jongeman iets doet wat ik bij veel andere affiliatemarketingpromoties vind ontbreken. Hij vráágt mensen netjes of hij een link mag plaatsen, niets meer en niets minder. Vragen staat vrij en nee is nee, om in platitudes te spreken (heerlijk). Geen geduw en gezeur. Gewoon netjes vragen, zoals je van je moeder geleerd hebt. "Beste meneer of mevrouw, wilt u mij helpen geld te verdienen?" Daar komt het eigenlijk op neer.

Hierbij dan mijn nette vraag. Mocht je aan de slag willen met affiliatemarketing, op bovenstaande of een andere manier, en je zoekt nog een affiliatiebureau waar je de links kan halen, zou je dan misschien zo vriendelijk willen zijn deze te vinden middels het klikken op onderstaande links van (door mij goed bedoelde suggesties van) gerenommeerde affiliatiebureaus?

Paypro
Tradedoubler
TradeTracker

Met andere woorden: bovenstaande affiliatiebureaus zijn én goed én ik krijg geld als jij via mijn link via hen aan de slag gaat. Maakt dus voor jou niet uit, voor mij wel :-).

Verder nog over bovenstaand filmpje, ik heb deze methode zelf nog niet geprobeerd maar dat ben ik zeker wel van plan (Ook al? Meisje, meisje...). Ik hoop jullie snel een update te kunnen geven over de resultaten. En voel je vrij me hier aan te herinneren cq me een schop onder mijn kont te geven.

No comments:

Post a Comment