Wednesday, June 5, 2013

Voor mensen met ballen

Als ik genoeg ballen had (en ik ben er nog niet helemaal uit of het wat mij betreft om geld of lef gaat) (in mijn hoofd kan 'ballen hebben' ook 'geld hebben' betekenen maar mijn lief en google kennen de betekenis niet...), dan zou ik nú via Alibaba.com een partij van het één of ander kopen, naar Nederland laten verschepen en met veel winst verkopen.
Ben je nog nooit op Alibaba.com geweest? Nooit van gehoord zelfs? Neem maar snel een kijkje. Daar gaat ieder handelaarshart sneller van kloppen, beloofd!

Het idee is om spullen in bulk tegen verschrikkelijk lage prijzen op te kopen. Maar het gaat dus wel om die bulk, die hele partijen. Daar moet je lef voor hebben én geld achter de hand.

Maar bij mij staat hij wel bovenaan mijn lijstje. Ik moet alleen nog uitzoeken wát ik wil verkopen en hóe. Maar verder... ;-)

No comments:

Post a Comment