Thursday, May 22, 2014

"Ik hou van Holland aan het zeetje"

101 ideeën om geld te verdienen zónder baan... what's in a name? Hieronder, zo van het internet geplukt, een vacature voor tóch een baan. Ze noemen het een droombaan, dat dan weer wel.
Ik wilde jullie de kans in ieder geval niet onthouden:




Functieomschrijving (van de site):

"Stel dat jij wordt uitgekozen, dan kun jij je eigen droombaan creëren en jezelf het mooiste jaar van je leven bezorgen. Je gaat voor deze baan een jaar lang Nederland verkennen, je gaat naar de bekende en minder bekende evenementen, bezoekt typisch Nederlandse bezienswaardigheden en komt onderweg de meest interessante mensen tegen die je anders misschien nooit ontmoet zou hebben.
Het is de bedoeling dat je je echt verdiept in de plaatsen die je bezoekt. Je gaat er niet alleen naar toe, maar je ervaart, ontdekt, neemt deel, leert, hoort en proeft. En je deelt al je reiservaringen op je eigen unieke manier met de rest van de wereld.
We willen jouw ervaringen lezen en zien vanuit jouw unieke kijk op de wereld, vanuit jouw nieuwsgierigheid en liefde voor reizen, zodat de groep mensen die jou volgt zal groeien en zich ook betrokken voelt bij jouw reis.
Hoe? Door iedereen op de hoogte te houden van je reiservaringen via Reis-blogs.nl, waar je gaat bloggen, verslag zult doen van bestemmingen en evenementen en video’s gaat uploaden. Je hoeft hiervoor echt geen online media-expert te zijn! Tijdens een Boot Camp in Londen begin augustus zorgen wij voor de benodigde apparatuur, training en ondersteuning. Gedurende het hele jaar word je ondersteund door een Community Manager in jouw land, die kan adviseren over je reisschema, hoe je jezelf in je blog kunt presenteren en andere praktische zaken.
Met een vergoeding van circa € 90.000,- kun je overnachtingen in goede hotels afwisselen met budgetovernachtingen, grotere evenementen met kleinere bezienswaardigheden, en simpele snacks met een 3-gangenmenu in een goed restaurant. En zo creëer je dus zelf de baan van je leven!
Als jij denkt dat jij de persoon bent die we zoeken, lees dan de informatie over de aanmeldprocedure en meld je aan voor 27 juni 2014."
Ik was zelf ook nog even aan het twijfelen, het is echt wel een uitgelezen kans om Nederland te ontdekken maar het woord 'evenement' schrikt me af. Al die drukte vond ik vroeger leuker. Jeetje, wat voel ik me oud als ik dát zeg! Maar ja, meer kans voor jullie :-).
P.S. Qua titel: regel uit het laatste stukje van Robert Longs  - Het heet hier Holland 
Het heet hier Holland
En ik kanker er zo vaak op
Nou ja wat wil je als je
Ergens iets om geeft
Want waar je gek op bent
Kastijd je
En wat je niet bevalt bestrijd je
Maar ook al schreeuw ik moord en brand
Het blijft het fijnste pokkeland
Met z´n hacheetje met zijn wwtje en zijn Privé zijn IKV zijn domineetje
Al denk ik dikwijls lik toch mijn reetje
Ik hou van Holland aan het zeetje

2 comments:

  1. Dat is nog een een leuke manier om geld te verdienen!
    Heb je de baan genomen? =D

    ReplyDelete
  2. This article was written by a real thinking writer. I agree many of the with the solid points made by the writer. I’ll be back. Geld Verdienen Online

    ReplyDelete