Wednesday, May 14, 2014

Oude liefde roest niet

Had even tijd nodig om kansen te benutten...  Ik heb ooit eens geschreven over het meedoen aan spelshows op televisie en ik heb nu maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Ik kan nu uit ervaring iedereen aanraden om mee te doen aan in ieder geval 'Eén tegen 100'. En nee, je hoeft me niets te vragen over wat ik wel of niet heb gewonnen, ik zwijg als het graf (heb ik voor getekend geloof ik ;-)). In ieder geval; het is echt leuk om te doen! So Lingo, Twee voor twaalf en Miljoenenjacht...here I come!

Ik ben daar natuurlijk geen twee weken mee bezig geweest... Eén van mijn andere ideetjes heb ik ook ten uitvoer gebracht: ik heb me aangemeld als vrijwilliger voor de schooltuinen in mijn woonplaats. Super leuk! Ook een echte aanrader dus.

En de rest van de twee weken had ik gewoon heel veel moeite om er in te komen, in het schrijven :-).

Het idee van vandaag is niet van vandaag maar van de NRC van 3 mei: Verdien geld met oude auto's.
Schijnbaar is de 'oldtimermarkt' booming (of is het blooming?) en worden er absurde prijzen betaald voor de niet erg en masse geproduceerde modellen. Volgens NRC is 'Investeren in een oldtimer lucratiever dan sparen en hoeft het geen dure Ferrari te zijn'. Zeker omdat er in het artikel verder staat dat 'een auto in oorspronkelijke staat, desnoods met de slijtplekken op de lak, meer kan opbrengen dan een exemplaar in topstaat' bied ik bij dezen met veel graagte onze toch zeker nog in waarde stijgende, want mét de in het artikel genoemde 'romantische verweerdheid die een oldtimer nog begerenswaardiger maakt', Hyundai Atos te koop aan voor de verzamelaar. (Onzinbiedingen worden verwijderd).

Verder nog vrij gejat uit de NRC de namen en rugnummers waar je voor kunt gaan:




En een nieuwe site als Moneymiljonair enzo: Enqueteclub.nl. Ik heb hem zelf nog niet onderzocht, alleen vluchtig gekeken en volgens mij is er op nog meer manieren geld te verdienen dan bij de andere sites. Ik hoor het graag als iemand hem heeft uitgeprobeerd. Ik zal zelf ook snel aan de slag gaan.


No comments:

Post a Comment