Monday, May 19, 2014

Wiens tafel?

Ik was van het weekend in Breda met mijn moeder en mijn zusjes. Mooie stad. En het moet gezegd, al heb ik een bloedhekel aan winkelen; het is een leuke winkelstad.
De allerleukste winkel voor mij was absoluut degene met het geldmaakidee eraan vast.
Een tweeledig, nee, meerledig geldmaakidee...

In de Haagdijk (of óp de Haagdijk, geen idee hoe Bredanaars het zeggen) zit mijnTafel. mijnTafel is, zoals op de eigen website is te lezen, een zelfbedieningsrommelmarkt. Als in:

"Je huurt in een van de mijnTafel-vestigingen een tafel (al vanaf één week), bepaalt zelf de verkoopprijs, etaleert je spullen op de tafel en wij verkopen deze voor jou. Wekelijks krijg je de volledige opbrengst van jouw verkochte spullen uitbetaald." (van de site)

Een tafel huren kost 25 of 30 euro per week (bij meerdere weken minder), afhankelijk van de vestiging. Er zijn op dit moment 3 vestigingen in Nederland, de vierde wordt 24 mei geopend.

Dus, je staat met je spullen eigenlijk op een rommelmarkt, die er netjes uitziet, en je hoeft er zelf niet bij te zijn. Geweldig principe. Je kunt je rommel verkopen, maar ook je zelfgemaakte creaties. Etaleer ze maar, je breiwerk, je kettingen, je etagères, je opgeknapte meubels en je handbeschilderde bloempotten... 
Maar denk ook aan een hele partij goederen die je hebt opgekocht via veilingsites of via Alibaba.

Daarnaast is er voor de gelukszoekers onder ons natuurlijk weer gewoon meer kans om dé hit van Tussen Kunst & Kitsch te scoren.

Als klap op de vuurpijl: mijnTafel wil binnen 3 jaar 50 vestigingen in Nederland geopend hebben en zoekt franchisenemers!

"Zie jij jezelf als zelfstandig ondernemer van de itsepalvelukirpputori mijnTafel? Wij kunnen jouw nieuwe mijnTafel-vestiging binnen een maand openen!
Ben je ambitieus, dan kun je op termijn zelfs meerdere mijnTafel-vestigingen openen."
Voor meer informatie over de franchisevoorwaarden, zie de site van mijnTafel.

Mocht je aanstoot nemen aan dit onverholen reclamestukje... Ik ben op geen enkele manier verbonden aan het concept, ik vind het gewoon geweldig en ik hoop van harte dat er véél meer vestigingen komen!

No comments:

Post a Comment